EJNER HESSEL

Luk
EJNER HESSEL
Privat
Erhverv
EJNER HESSEL

Har du spørgsmål?

Find din nærmeste afdeling eller kontakt vores kundeservice.

Ejner Hessel A/S

Jyllandsvej 4

CVR nr. 58811211

Tilbage

Kontakt os

Udfyld de nødvendige felter herunder og send os din besked/spørgsmål i kommentarfeltet, og så kommer vi retur til dig hurtigst muligt.

Privat
Erhverv

Luk

Find din bilLeasing & finansieringVærksted & service

Har du spørgsmål?

Find din nærmeste afdeling eller kontakt vores kundeservice.

Ejner Hessel A/S

Jyllandsvej 4

CVR nr. 58811211

Tilbage

Kontakt os

Udfyld de nødvendige felter herunder og send os din besked/spørgsmål i kommentarfeltet, og så kommer vi retur til dig hurtigst muligt.

Din kurv er tom.

Spørgsmål & svar

Hvem kan indgå en leasingaftale?

Både private og virksomheder kan indgå aftale med Hessel HiRE. Forudsætning for at indgå en aftale er godkendt kreditvurdering. Og så skal bilens fører naturligvis være fyldt 18 år og have gyldigt kørekort.

Hvem må køre bilen?

Du må gerne lade andre køre din leasingbil, men vi skal ved kontraktoprettelse have oplysninger om de andre brugere, da disse skal påføres leasingkontrakten. Du må ikke lave varige udlån, og føreren skal have gyldigt kørekort. Ethvert udlån sker på dit ansvar. Hvis du ønsker at tilføje ekstra brugere til din leasingaftale, skal du sende en e-mail med foto af personens kørekort til [email protected]. Det er ikke tilladt at lade 17-årige, som har bestået praktisk køreprøve, køre i bilen. Man skal være fyldt 18 år.

Må man ryge i bilen?

Nej, rygning i leasingbilen er ikke tilladt. Overtrædes dette vil leasingtager blive pålagt et gebyr for rensning af bilen. Gebyret ligger på kr. 18.750 inkl. moms.

Er vinterdæk inkluderet i aftalen?

Bilen leveres som standard på sommerdæk, uanset årstid. Du har mulighed for at tilkøbe helårs- eller vinterdæk i din leasingaftale. Dette gøres inden levering af bilen. Når der er tid til dækskift, kontakter du blot et Ejner Hessel værksted og aftaler tid. 

Kan leasingaftalen opsiges i leasingperioden?

Leasingaftalen er uopsigelig i perioden. Hvis du er i tvivl om, hvor længe du har behov for en bil, anbefales det at vælge den kortest mulige leasingperiode. Vi kan altid tilbyde en ny bil, når din aftale udløber.

Hvad sker der, når bilen skal returneres?

Når din leasingaftale udløber, returnerer du din bil i den afdeling, hvor du fik den leveret. Du får en kvittering på, at bilen er returneret. Efterfølgende sørger vi for, at bilen gennemgås for skader og kilometerstand hos Applus. Gennemgangen er for vores regning. Du vil efterfølgende blive opkrævet, hvis der skulle være skader og/eller overkørte kilometer.

Må man køre til udlandet?

Bilen må som udgangspunkt kun anvendes i Danmark. Du må dog gerne køre på ferie i Vesteuropa og Skandinavien i op til tre uger om året. Rejser til andre lande skal aftales på forhånd med Hessel HiRE.

Må man have husdyr i bilen?

Det er tilladt at transportere dyr i bur eller transportkasse. Hvis der ved returnering af bilen findes spor af dyr i bilen, vil der blive opkrævet et rengøringsgebyr på kr. 5.000 inkl. moms.

Hvad gør jeg, hvis min bil lyser for service?

Leaser du bil via Hessel HiRE, er service inkluderet i leasingaftalen. Displayet i bilen vil fortælle, når bilen skal til service. Du skal blot kontakte dit nærmeste Ejner Hessel værksted og aftale tid til service. Det er vigtigt, at service overholdes. Ellers vil garantien bortfalde og du vil så blive opkrævet et gebyr på kr. 18.750 inkl. moms for misligholdelse af aftalen. 

Hvordan er bilen forsikret?

Din Hessel HiRE-bil er forsikret på en flådeforsikring hos Tryg. Forsikringen dækker ansvar og kasko (uden tilvalg). Ved stenslag, rudeskift, hærværk (inkl. seriehærværk), tyveri og parkeringskader (uden kendt skyldig modpart) er du dækket af forsikringen, men med en selvrisiko på op til kr. 6.500 pr. skade. Er du loyalitetskunde på Trin 2 eller 3, vil din selvrisiko være kr. 3.500 pr. skade. 

Hvad sker der, hvis jeg har været involveret i et uheld eller skal rapportere en skade?

Ved levering af din bil modtager du forskellige dokumenter, heriblandt en skadesanmeldelse. Skulle uheldet være ude, skal du udfylde anmeldelsen og sende den til [email protected] (hvorefter vi tager dialogen med forsikringsselskabet). Du kan downloade skadesanmeldelsen via dette link: Skadesanmeldelse Hessel HiRE. Udbedring af skader skal altid foregå på et Ejner Hessel værksted. Er der en modpart, vil dialogen foregå mellem vores og modpartens forsikringsselskab.  

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har behov for flere kilometer, end kontrakten indeholder?

Allerede når du bestiller bilen, har du mulighed for at købe ekstra kilometer. Det vil altid være billigere end at blive afregnet for overkørte kilometer, når du returnerer bilen.

Min bil er punkteret eller taber luft. Hvad gør jeg?

Er din bil punkteret eller taber luft, vil udbedring altid være for din regning. Kører du i en Mercedes-Benz vil du kunne få assistance på stedet, så du kan komme videre. Du ringer blot til 24H-service på tlf.: 3378 5555. Skal bilen bugseres til et værksted, er dette inkluderet i din aftale. Husk at oplyse 24H, at bilen skal transporteres til et Ejner Hessel værksted. Kører du i en Renault, vil både udgiften til reparation og evt. bugsering være for egen regning, da punkteringer desværre ikke er en del af Renault Assistance-ordningen. 

Er vejhjælp inkluderet i min aftale?

Mercedes-Benz: Mercedes-Benz 24H-service (tlf. 3378 5555): Hjælper på stedet (hvis muligt) ved teknisk nedbrud, eller hvis bilen har fået fysisk skade. Skal bilen på værksted, sørger Mercedes-Benz 24H for at bilen bliver bugseret til nærmeste Ejner Hessel-værksted. (Husk at oplyse, at du ønsker den til et Ejner Hessel-værksted)

 

Renault: Renault Assistance (tlf. 8088 9353):  Du kan kontakte Renault Assistance, hvis du har teknisk nedbrud på din bil (ikke punktering eller fysisk skade). Kan bilen ikke repareres på stedet, vil den blive bugseret til nærmeste Ejner Hessel-værksted. Det er udelukkende ved teknisk nedbrud, at du skal kontakte Renault Assistance.

 

Tryg Vejhjælp (tlf. 7011 2000): Kan bilen ikke køre videre pga. fysisk skade/uheld (ikke punktering), skal du kontakte Tryg Vejhjælp. De hjælper med at bugsere bilen til nærmeste Ejner Hessel værksted. Husk at oplyse, at bilen skal til Ejner Hessel A/S. Gør under alle omstændigheder opmærksom på, at du ønsker bilen bugseret til et Ejner Hessel værksted, hvis ikke den kan repareres på stedet. 

Hvad gør jeg, hvis bilen får et stenslag?

Små stenslag kan ofte repareres, hvis de behandles hurtigt. Opstår der en revne, skal ruden udskiftes. Udgifter til reparation eller udskiftning af forruden er for leasingtagers regning. Glasforsikring kan tilkøbes ved kontraktindgåelse og dækker (ubegrænset) reparation af stenslag eller udskiftning af forruden én gang i leasingperioden. Er du loyalitetskunde på Trin 3, har du automatisk glasforsikring med i din leasingaftale.

Hvad med autohjælp i udlandet?

Har du brug for autohjælp, mens du er i udlandet, kan du få hjælp ved at kontakte Tryg Vejhjælp Europa på telefonnr.:  7011 2000 alle oplysninger og policenummer er oplyst på Tryg vejhjælps beviset du fik med ved udlevering af bilen.

Hvad sker der, når bilen skal returneres?

Når din leasingaftale udløber, returnerer du din bil – i vasket og støvsuget stand - i den afdeling, hvor du fik den leveret. Begge nøgler, bilens instruktionsbog og andre løsdele, som hører til bilen, skal medbringes. Du får en kvittering på, at bilen er returneret. Efterfølgende sørger vi for, at bilen gennemgås for skader og kilometerstand hos Applus. Gennemgangen er for vores regning. Du vil efterfølgende blive opkrævet, hvis der skulle være skader og/eller overkørte kilometer.

Skal jeg betale for eventuelle buler eller ridser på bilen?

Det kommer an på, hvor store skaderne på bilen er. Mindre ridser, som kan poleres væk, opkræver vi for eksempel ikke noget for. Større skader eller buler bliver vurderet af vores værksted, og vi sørger for udbedring til den lavest mulige pris. Ved returnering af bilen gennemgår vi bilens stand ud fra følgende indikatorer:

  • K1 skader (uden beregning)
    Mærker og små ridser, som helt kan udbedres ved almindelig klargøring

  • K2 skader (uden beregning)
    Stenslag, mærker og ridser, som ikke kan fjernes helt ved almindelig klargøring

  • K3 skader (betales jf. rapport)
    Større stenslag, trykbuler og ridser. Alternativ reparation kan bruges, hvis det findes nødvendigt

  • K4 skader (betales jf. rapport)
    Følgende dele må forventes at skulle repareres/rettes og lakeres

  • K5 skader (betales jf. rapport)
    Følgende dele må forventes at skulle skiftes eller genanskaffes

Hvordan bliver jeg opkrævet de månedlige leasingydelser?

Inden levering modtager du en faktura dækkende etableringsgebyr, første måneds leasingydelse samt et depositum på tre måneders leasingydelse. De sidste tre måneder af leasingperioden trækkes fra depositummet. Efter første betaling kan du tilmelde dit betalingskort for automatisk betaling.

Fartbøder, parkeringsafgift og vejafgifter. Hvem er ansvarlig?

Leasingtager er ansvarlig for alle bøder og afgifter:

  • Parkeringsafgift: Har du modtaget en parkeringsafgift i bilens forrude eller på anden vis, er det vigtigt at den betales straks. Eventuelle rykkere bliver sendt til os, hvorefter vi betaler rykkeren. Herefter bliver du opkrævet parkeringsafgiften samt et administrationsgebyr på kr. 250 fra Ejner Hessel.

  • Vejafgift: Hvis opkrævet i udlandet, videresender vi opkrævningen til dig.
  • Fartbøder: Du skal sørge for at betale din fartbøde rettidigt. Ellers pålægges et gebyr på kr. 250. 

Bliv også klogere på

Vi ved, at spørgsmålene kan være mange ifm. korttidsleasing. Se om du kan finde hjælp via nedenstående menupunkter, og ellers skal du endelig ikke tøve med at kontakte os.

Giver det mening at korttidslease?

Giver det mening at korttidslease?

Bliv klogere på økonomi og fleksibilitet

Hvad er fordele og ulemper ved kortidsleasing ift. privatleasing eller finansieret køb? Vi har lavet et par eksempler til dig.

Hvorfor skal jeg vælge Hessel HiRE?

Hvorfor skal jeg vælge Hessel HiRE?

Hør blandt andet hvad andre kunder siger

Få overblik over alle fordelene ved Hessel HiRE og hør også, hvad andre kunder har at sige om deres leasingaftaler.

Sidder du tilbage med spørgsmål?

Sidder du tilbage med spørgsmål?

Hjælpen er ikke langt væk

Vi har eksperter siddende klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, e-mail eller ved at besøge en af vores mange forhandlere.

Få styr på sommer- og vinterbil

HESSEL HiRE 6+6 løsningen er til dig, der vil have styr på både sommer- og vinterbil i én og samme aftale. Udover bekvemmeligheden i at få styr på dine biler henover de næste 12 mdr., så er der også penge at spare.

Kontakt os

Har du brug for en snak om din kommende (drømme)bil eller har du spørgsmål til aftaler, udstyr, leveringstid eller andet, så tøv endelig ikke med at tage fat i os. Du kan kontakte os direkte på nedenstående tlf. nr. eller e-mail, eller du kan besøge en af vores mange afdelinger.

Betalingsplan

0 kr./md.

Herunder finder du betalingsplanen for bilen

    Første ydelse

    Etableringsgebyr0 kr.
    3 mdr. forudbetalt leasingydelse0 kr.
    1. måneds leasingydelse0 kr.
    I alt ved oprettelse:0 kr.

    Betalingsplan

    Totalpris i perioden:0 kr.